Go Back   Türkiyenin İnternet Cafecilere Özel 1 Numaralı Sitesi ! > AL - SAT > Almak İstedikleriniz
Kayıt ol Yardım Üye Listesi Ajanda Arama Bugünki Mesajlar Forumları Okundu Kabul Et

Cevapla
 
Seçenekler Stil
Alt 13-10-11   #1
Üsteğmen
drejan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üyelik tarihi: 2007 Jul
Mesajlar: 510
Tesekkür: 0
Tecrübe Puanı: 47
Rep Puanı : 9
Kıdemi : drejan etkisiz eleman :)
Standart tost makinası-hamburger ocağı ve çay makinası v.s alınacaktır

evet arkadaşlar cafemin bir kısmında tost hamburger ve çay satışına başlayacağım için elinde bu saydıklarım olan arkadaşlar varsa anlaşabilirsek talibim.Bİde sizlerden ricam bu işi yapmak mantıklımı yani bizim işler malum ek iş olarak sizce yapmalıyım cafemin çevresinde bir dürümcü var 2 tanede okul var sizce iş yapabilirmiyim ve bu işi nasıl yaparsam daha iyi olur olumlu olumsuz fikirlerinizi bekliyorum herkese helalinden bol kazançlar diliyorum.
__________________
EnC-Net CaFe
drejan isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 13-10-11   #2
Üsteğmen
garip28 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üyelik tarihi: 2006 Apr
Mesajlar: 504
Tesekkür: 0
Tecrübe Puanı: 85
Rep Puanı : 334
Kıdemi : garip28 İşlenmesi gereken bir mücevhergarip28 İşlenmesi gereken bir mücevhergarip28 İşlenmesi gereken bir mücevhergarip28 İşlenmesi gereken bir mücevher
Standart

elimde 2 senedir kullanmadığım tüplü sanayi tipi tost makinası var. pm buyur ustam fotolar. kusura bakma biraz pis ama idare et artık iki yıldır el değmiyor
Eklenen Resim Ön İzlemesi
Dosya tipi: jpg Fotoğraf0011.jpg (91.5 KB (Kilobyte), 63x kez indirilmiştir)
Dosya tipi: jpg Fotoğraf0012.jpg (93.6 KB (Kilobyte), 46x kez indirilmiştir)
Dosya tipi: jpg Fotoğraf0013.jpg (91.7 KB (Kilobyte), 41x kez indirilmiştir)
Dosya tipi: jpg Fotoğraf0014.jpg (87.5 KB (Kilobyte), 34x kez indirilmiştir)
__________________
Forum Kuralları Madde 17

Konu garip28 tarafından (13-10-11 Saat 10:35 ) değiştirilmiştir..
garip28 isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 13-10-11   #3
Üsteğmen
drejan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üyelik tarihi: 2007 Jul
Mesajlar: 510
Tesekkür: 0
Tecrübe Puanı: 47
Rep Puanı : 9
Kıdemi : drejan etkisiz eleman :)
Standart

fiyat ne istiyorsun hocam bide resim varı acaba
__________________
EnC-Net CaFe
drejan isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 13-10-11   #4
Üsteğmen
drejan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üyelik tarihi: 2007 Jul
Mesajlar: 510
Tesekkür: 0
Tecrübe Puanı: 47
Rep Puanı : 9
Kıdemi : drejan etkisiz eleman :)
Standart

ÇALIŞIYOR DEĞİLMİ HOCAM SORUN YOK YANİ.BİRde fiyat ne diyeceksen ve bunun dışında hamburger ocağı felan varmı
__________________
EnC-Net CaFe
drejan isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 13-10-11   #5
Üsteğmen
garip28 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üyelik tarihi: 2006 Apr
Mesajlar: 504
Tesekkür: 0
Tecrübe Puanı: 85
Rep Puanı : 334
Kıdemi : garip28 İşlenmesi gereken bir mücevhergarip28 İşlenmesi gereken bir mücevhergarip28 İşlenmesi gereken bir mücevhergarip28 İşlenmesi gereken bir mücevher
Standart

Alıntı:
drejan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
ÇALIŞIYOR DEĞİLMİ HOCAM SORUN YOK YANİ.BİRde fiyat ne diyeceksen ve bunun dışında hamburger ocağı felan varmı
ustam çalışıyor tabiki. ruhsat zamanı tüp istemedi belediye ve itfaiye bende tüpünü çıkarmıştım. zaten etrafımda bir sürü patsocuda var iş yapmadı burda. onun için kaldırdım. fiyat işine gelince netde bak araştır fiyatı sen söyle. bende burda ps koltuklarını atıcam diye konu açmıştım. burdan bi a.daş istedi geldi bedaya 6 takım aldı gitti. para delisi değilim sen bi fiyat söyle makulse gönderirim sana burda yatacağına senin işini görür. bi tek tost makinası var başka bişey yok. hee bide tüpü var istersen onuda veririm
__________________
Forum Kuralları Madde 17

Konu garip28 tarafından (13-10-11 Saat 10:43 ) değiştirilmiştir..
garip28 isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 13-10-11   #6
Üsteğmen
drejan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üyelik tarihi: 2007 Jul
Mesajlar: 510
Tesekkür: 0
Tecrübe Puanı: 47
Rep Puanı : 9
Kıdemi : drejan etkisiz eleman :)
Standart

Allah razı olsun hocam ama şimdi ben bi fiyat söylim dersem bu pek yakışık olmaz diye düşünüyorum siz belirleyin razı pazarlığı işime gelirse bende alırım inanın yani zaten işlerin düşüşünden bu işlere girmek zorunda kalıyoruz sizinde başınızdadır.
__________________
EnC-Net CaFe
drejan isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 13-10-11   #7
Üsteğmen
garip28 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üyelik tarihi: 2006 Apr
Mesajlar: 504
Tesekkür: 0
Tecrübe Puanı: 85
Rep Puanı : 334
Kıdemi : garip28 İşlenmesi gereken bir mücevhergarip28 İşlenmesi gereken bir mücevhergarip28 İşlenmesi gereken bir mücevhergarip28 İşlenmesi gereken bir mücevher
Standart

Alıntı:
drejan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Allah razı olsun hocam ama şimdi ben bi fiyat söylim dersem bu pek yakışık olmaz diye düşünüyorum siz belirleyin razı pazarlığı işime gelirse bende alırım inanın yani zaten işlerin düşüşünden bu işlere girmek zorunda kalıyoruz sizinde başınızdadır.
Tost Makinası Endüstriyel 2.El | 2. El Makine ve Aletler | Aksan Endüstriyel Mutfak Malzemeleri - Makinaları Sanayi

TOST MAKİNASI-KALİTEGAZ - Türkiye' nin en büyük ilan sitesi sahibinden.com' da - 57322853

ustam öylesine baktım iki tane link buldum. sen bana 70 - 80 ver al senin olsun. iş düşüklüğü hepimizin başında var. allah hepimize sabır versin.
__________________
Forum Kuralları Madde 17
garip28 isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 13-10-11   #8
Yüzbaşı
theburak - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üyelik tarihi: 2011 Feb
Mesajlar: 883
Tesekkür: 0
Tecrübe Puanı: 40
Rep Puanı : 10
Kıdemi : theburak Doğru Yolda
Standart

Hacı çok süper bir satıcısın. Araba falan satarsan haber ver
__________________
[LEFT][B][COLOR="Blue"][SIZE="3"]Sultan Alparslan 27 bin askeriyle Bizans topraklarında ilerlerken,
keşfe gönderdiği askerlerden biri huzuruna gelip telaşla:
- 300 bin kişilik düşman ordusu bize doğru yaklaşıyor, der.
Alparslan hiç önemsemeyerek şöyle der:
- Biz de onlara yaklaşıyoruz.[/SIZE][/COLOR][/B][/LEFT]
theburak isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 13-10-11   #9
Üsteğmen
garip28 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üyelik tarihi: 2006 Apr
Mesajlar: 504
Tesekkür: 0
Tecrübe Puanı: 85
Rep Puanı : 334
Kıdemi : garip28 İşlenmesi gereken bir mücevhergarip28 İşlenmesi gereken bir mücevhergarip28 İşlenmesi gereken bir mücevhergarip28 İşlenmesi gereken bir mücevher
Standart

Alıntı:
theburak Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Hacı çok süper bir satıcısın. Araba falan satarsan haber ver
eyv. kardeşim clio mu yeni aldım satarsam haber veririm. palio ya 11 demştim adam bursadan geldi diye kırmadım 10 a bırakmıştım.
__________________
Forum Kuralları Madde 17
garip28 isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 13-10-11   #10
OrGeneral
KURS4D - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üyelik tarihi: 2011 Mar
Mesajlar: 5,079
Tesekkür: 1,748
Tecrübe Puanı: 821
Rep Puanı : 6985
Kıdemi : KURS4D Bundan iyisi şam da kayısıKURS4D Bundan iyisi şam da kayısıKURS4D Bundan iyisi şam da kayısıKURS4D Bundan iyisi şam da kayısıKURS4D Bundan iyisi şam da kayısıKURS4D Bundan iyisi şam da kayısıKURS4D Bundan iyisi şam da kayısıKURS4D Bundan iyisi şam da kayısıKURS4D Bundan iyisi şam da kayısıKURS4D Bundan iyisi şam da kayısıKURS4D Bundan iyisi şam da kayısı
Standart

he valla garibim dükkanada ben talibim böle satarsan
__________________
İNSANIN EN YAKIN DOSTU GÖLGESİDİR. O DAHİ İNSANI KARANLIKTA TERK EDER. SİZLERİ KARANLIKTA DAHİ TERK ETMEYEN DOSTLAR SİZİNLE OLSUN.


Çok Dostum Var Benim... Yeterki İşleri Düşsün... /B.Marley

Zenginlik Nedir? Zengin Olmak Ne Kadara Sahip Olduğunla Değil Tam Aksine Ne Kadarını Verebildiğinle (Bağışlayabildiğinle) Alakalıdır.

DÜRÜSTLÜK PAHALI BİR MÜLKTÜR UCUZ İNSANLAR(!) DA BULUNMAZ.
KURS4D isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 13-10-11   #11
Üsteğmen
garip28 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üyelik tarihi: 2006 Apr
Mesajlar: 504
Tesekkür: 0
Tecrübe Puanı: 85
Rep Puanı : 334
Kıdemi : garip28 İşlenmesi gereken bir mücevhergarip28 İşlenmesi gereken bir mücevhergarip28 İşlenmesi gereken bir mücevhergarip28 İşlenmesi gereken bir mücevher
Standart

Alıntı:
KURS4D Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
he valla garibim dükkanada ben talibim böle satarsan
yok ustam allah korusun dükkan ekmek teknemiz. o kalsın
__________________
Forum Kuralları Madde 17
garip28 isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 13-10-11   #12
Yüzbaşı
theburak - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üyelik tarihi: 2011 Feb
Mesajlar: 883
Tesekkür: 0
Tecrübe Puanı: 40
Rep Puanı : 10
Kıdemi : theburak Doğru Yolda
Standart

Alıntı:
garip28 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
eyv. kardeşim clio mu yeni aldım satarsam haber veririm. palio ya 11 demştim adam bursadan geldi diye kırmadım 10 a bırakmıştım.
Bende edirneden gelirim ona göre
__________________
[LEFT][B][COLOR="Blue"][SIZE="3"]Sultan Alparslan 27 bin askeriyle Bizans topraklarında ilerlerken,
keşfe gönderdiği askerlerden biri huzuruna gelip telaşla:
- 300 bin kişilik düşman ordusu bize doğru yaklaşıyor, der.
Alparslan hiç önemsemeyerek şöyle der:
- Biz de onlara yaklaşıyoruz.[/SIZE][/COLOR][/B][/LEFT]
theburak isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 13-10-11   #13
Üsteğmen
garip28 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üyelik tarihi: 2006 Apr
Mesajlar: 504
Tesekkür: 0
Tecrübe Puanı: 85
Rep Puanı : 334
Kıdemi : garip28 İşlenmesi gereken bir mücevhergarip28 İşlenmesi gereken bir mücevhergarip28 İşlenmesi gereken bir mücevhergarip28 İşlenmesi gereken bir mücevher
Standart

Alıntı:
theburak Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Bende edirneden gelirim ona göre
__________________
Forum Kuralları Madde 17
garip28 isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 13-10-11   #14
Teğmen
t3hn0 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üyelik tarihi: 2010 Aug
Mesajlar: 311
Tesekkür: 0
Tecrübe Puanı: 31
Rep Puanı : 10
Kıdemi : t3hn0 Doğru Yolda
Göz Kırpma

Şimdi ustam internet cafede soğuk ve sıcak içecek dışında birşey satmaya karşıyım ben, nedenini merak etmişsindir.

Ekmek 0,75
Sucuk, Kaşar, Domates, marul, ketçap, mayonez, hamburger ekmeği, peçete gibi malzemelere hiç girmiyorum bile. Sen bu tostu, hamburgeri kaça satacaksın. Ne kadar kâr edeceksin. Dangalağın teki gelecek, klavye ve mouse yağ içinde bırakacak, ekmek kırıntılarını yere dökecek, etrafa ketçap bulaştıracak. Bunlar basit görünen şeyler fakat düşünmek lazım. Yok illa satacağım diyorsan, dışarıdan tost ve dürümcüyle anlaş sana esnaf hesabı yapsınlar. Tost 2 lira ise sen 1.5'e al onlardan, 2'ye sat dükkanında hem pisliği yok, hem uğraşması yok.

Daha potör muayenesi kartı felan çıkarttıracaksın, belgeler alacaksın ki bu malzemeleri satabilesin.

Ben akşam müşterimi oturttum, her akşam 20-25 bardak çay satıyorum, yetiyor, birde kola,fanta,su servisi var. Yemeği de dışarıdan söylüyorum; esnaf hesabından ohh mis.


Hayırlı işler.
t3hn0 isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 13-10-11   #15
Üsteğmen
sun10 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üyelik tarihi: 2005 Dec
Mesajlar: 501
Tesekkür: 0
Tecrübe Puanı: 140
Rep Puanı : 872
Kıdemi : sun10 Herkesin tanımaya başladığı bir isim oldusun10 Herkesin tanımaya başladığı bir isim oldusun10 Herkesin tanımaya başladığı bir isim oldusun10 Herkesin tanımaya başladığı bir isim oldusun10 Herkesin tanımaya başladığı bir isim oldusun10 Herkesin tanımaya başladığı bir isim oldusun10 Herkesin tanımaya başladığı bir isim oldu
Standart

Alıntı:
KURS4D Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
he valla garibim dükkanada ben talibim böle satarsan
2.sırada da ben varım para kazanınca veririz
sun10 isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 13-10-11   #16
Binbaşı
niko39 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üyelik tarihi: 2006 Aug
Mesajlar: 1,122
Tesekkür: 9
Tecrübe Puanı: 88
Rep Puanı : 260
Kıdemi : niko39 İşlenmesi gereken bir mücevherniko39 İşlenmesi gereken bir mücevherniko39 İşlenmesi gereken bir mücevher
Standart

Alıntı:
t3hn0 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Şimdi ustam internet cafede soğuk ve sıcak içecek dışında birşey satmaya karşıyım ben, nedenini merak etmişsindir.

Ekmek 0,75
Sucuk, Kaşar, Domates, marul, ketçap, mayonez, hamburger ekmeği, peçete gibi malzemelere hiç girmiyorum bile. Sen bu tostu, hamburgeri kaça satacaksın. Ne kadar kâr edeceksin. Dangalağın teki gelecek, klavye ve mouse yağ içinde bırakacak, ekmek kırıntılarını yere dökecek, etrafa ketçap bulaştıracak. Bunlar basit görünen şeyler fakat düşünmek lazım. Yok illa satacağım diyorsan, dışarıdan tost ve dürümcüyle anlaş sana esnaf hesabı yapsınlar. Tost 2 lira ise sen 1.5'e al onlardan, 2'ye sat dükkanında hem pisliği yok, hem uğraşması yok.

Daha potör muayenesi kartı felan çıkarttıracaksın, belgeler alacaksın ki bu malzemeleri satabilesin.

Ben akşam müşterimi oturttum, her akşam 20-25 bardak çay satıyorum, yetiyor, birde kola,fanta,su servisi var. Yemeği de dışarıdan söylüyorum; esnaf hesabından ohh mis.


Hayırlı işler.
günde 50 ekmek sattığım oldu tost 1,5 tl fırını arayıp dünden kalan ekmek söylersen yarı fiyatı hamburger 2 tl sosisli 1,5 tl malzemeleri kaliteli al biraz az kazan ama kaliteli malzeme al bana dersen sen ne kullanıyorsun pınar toptancıdan her hafta alıyorum
bu işler olmasa sadece internet para bırakmaz bence
niko39 isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 18-10-11   #17
Er
etel_han - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üyelik tarihi: 2011 Jul
Mesajlar: 23
Tesekkür: 0
Tecrübe Puanı: 0
Rep Puanı : 10
Kıdemi : etel_han Doğru Yolda
Standart

kardeş aradakların tamamı bende var ama yerim adanada elektirikli sanayi tipi tost makinası elektirikli sanayi tipi hanburger makinası ve çay ocagı tüplü burdan aldıra bilirsen anlaşırız telim 05366872632 .
etel_han isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Cevapla

Seçenekler
Stil

Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Kapalı
Pingbacks are Kapalı
Refbacks are Kapalı